Dhamasa Boti benefits in Urdu

دھامسا بوٹی کے فوائد بہت زیادہ ہیں اور یہ آپ کی صحت کے لیے بے حد فائدہ مند ہے۔ اس کو Fagonia کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، دھماسہ بوٹی Zygophyllaceae کے خاندان کا ایک کانٹے دار پودا ہے جو اکثر پہاڑی علاقوں میں ملتا ہے اور وہاں عام صحت کے مسائل جیسے بخار، جلد کی بیماریوں، دل کی بیماریوں، کینسر اور ہیپاٹائٹس کے لیے ایک ہی جڑی بوٹیوں کی دوا کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔

یہ دیکھتے ہوئے کہ یہ ایک قدرتی اور خالص جڑی بوٹی ہے، آپ اسے اپنی صحت کو بہتر کرنے اور صحت کے متعدد عام امراض کے علاج کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ دھماسہ بوٹی کے چند حیرت انگیز فوائد درج ذیل ہیں جن کے بارے میں آپ کو جاننا چاہیے۔

کینسر کیلئے Dhamasa Booti benefits for cancer in Urdu

دھماسہ بوٹی کو کینسر سے لڑنے والی جڑی بوٹیوں کی دوا کے طور پر جانا جاتا ہے اور اس کے پھول اور پتے مختلف قسم کے کینسر کے خلاف موثر ثابت ہو سکتے ہیں۔ دھماسہ بوٹی پر تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ اس میں کینسر مخالف خصوصیات ہیں اور یہ چھاتی کے کینسر، جگر کے کینسر، مقعد کے کینسر اور پھیپھڑوں کے کینسر کے خلاف اچھی جانی جاتی ہے

دل کی بیماریوں سے محفوظ رکھتی ہے

دھماسہ بوٹی آپ کے دل کو مضبوط بناتی ہے اور دل کے امراض جیسے ہارٹ اٹیک سے بچاتی ہے۔ اس کی روزانہ استعمال سے دل کی دوری کا خطرا کم ہو جا تا ہے ۔

ہیپاٹائٹس سے لڑتا ہے۔

اگر آپ کسی بھی قسم کی ہیپاٹائٹس کا شکا ہیں آپ اس کا استعمال کریں کیونکہ یہ تمام قسم کے ہیپاٹائٹس جیسے ہیپاٹائٹس اے، بی اور سی کے علاج میں موثر ہے۔

خون کو صاف رکھتی ہے

دھماسہ بوٹی آپ کے خون کو صاف کرتی ہے اور خون کے لوتھڑے کو توڑ دیتی ہے۔ یہ دماغی نکسیر جیسی سنگین صحت کی حالتوں کو روک سکتا ہے اور تھیلیسیمیا جیسے خون کے امراض کے خلاف موثر ہے

جگر کی لیے مفید ہے

دھماسہ بوٹی جگر کے لیے بے حد فائدہ مند ہے۔ یہ جگر کی مجموعی صحت کو بہتر بناتا ہے اور جگر کی بیماریوں کو دور رکھتا ہے۔

دم کی مریضوں کی لیے مفید ہے

اگر آپ کو دمہ ہے تو دھماسہ بوٹی کا استعمال آپ کی حالت کو اس مرض کو کم کر سکتا ہے۔ سانس لینے میں دشواری کا سامنا کرنے والے لوگوں میں اس کا استعمال کارآمد سمجھا جاتا ہے۔

الرجی کی مرض کی لیے ۔ی

یہ بہت سے الرجیوں کا علاج کرنے میں مؤثر ہے. دھماسہ بوٹی پاؤڈر کا استعمال جلد کی مختلف بیماریوں سے لڑ سکتا ہے جیسے پمپلز، ایکنی، چیچک، سسٹ اور ہائپر پگمنٹیشن۔ اسے گردن کی سوجن کے علاج کے لیے پیسٹ کے طور پر بھی استعمال کیا جا سکتا ہے

ہر قسم کی گرمایش کے لیے بہترین ہے

دھامسا بوٹی پاؤڈر جسم کو سکون بخشتا ہے اور ایک شاندار، ٹھنڈک کا اثر دیتا ہے۔ یہ معدے کو مضبوط بنا سکتا ہے اور آپ کے معدے میں قے اور جلن جیسے حالات کو کم کر سکتا ہے۔ سٹومیٹائٹس میں مبتلا افراد سوجن یا سوجن والے منہ کو سکون دینے کے لیے دھماسہ بوٹی کا استعمال کر سکتے ہیں

دماغ کو تندرست رکھتا ہے

یہ دماغ کو مضبوط کرتا ہے اور آپ کی مجموعی ذہنی صحت کو بہتر بناتا ہے اگر آپ کو زہنی تناؤ کی مسائل کا سامنا ہے تو بھی اس کا استعمال کریں ۔

جلد کے لیے

یاس کو پمپلوں اور جلد کے دیگر مسائل کو ٹھیک کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ اسے آزمانے سے پہلے ڈرمیٹولوجسٹ سے مشورہ کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

بانجھ عورت اور مرد کیلئے یکساں مفید ہے

یہ منی میں سپرم کی تعداد کو بہتر بناتا ہے اور خواتین اور مردانہ تولیدی نظام کو معمول پر لانے میں بھی مدد کرتا ہے

دھامسا بوٹی کی کچھ اور فوائد

ہیپاٹائٹس کی مختلف اقسام کا علاج کرتا ہے۔

اس کے پتے اور پھول ہر قسم کے تھیلیسیمیا کا علاج کر سکتے ہیں۔

یہ گرمی کی اثر کو کم کرنے میں استعمال ہوتی ہے۔

جسم کے درد کے علاج میں مددگارہ

ی دل اور دماغی صلاحیت کو بہتر بناتا ہے۔

الرجی کا علاج کرتا ہے

۔یہ الٹی، جلن، پیاس وغیرہ جیسی علامات کو دور کرتا ہے۔

دھاماسا پاؤڈر کئی سالوں سے بہترین جڑی بوٹیوں سے خون صاف کرنے والے، خون کے جمنے کو سڑنے والے، اور دماغی نکسیر اور دل کے دورے کو روکنے کے لیے استعمال ہوتا ہے۔

معدہ اور جگر کو طاقت دیتا ہے۔یہ کم وزن والے لوگوں کے وزن اور جسمانی طاقت کو بڑھاتا ہے۔مسوڑھوں اور منہ کے امراض کو دور کرتا ہے۔موٹاپے اور وزن کو کنٹرول کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے

۔بلڈ پریشر کے امراض کو معمول بناتا ہے۔

تمباکو نوشی کے مضر اثرات کو بحال کرنے میں مدد کرتا ہے۔س

انس لینے اور دمہ کی دشواری کا علاج کرتا ہے۔

چیچک سے بچنے کے لیے دھماسہ بوٹی کا گرم ادخال دیا جاتا ہے

۔اس سے گردن کی اکڑن سے آرام ملتا ہے

۔یہ گردوں اور پیشاب کے نظام کو ٹھیک کرنے کے لیے پیشاب کو بہتر کرتا ہے۔

اس کی اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات زہنی تناؤ کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔

استعمال کرنے کا طریقہ Dhamasa Booti khane ka tarika

پتے پیسنے کے بعد، کھانے کے فوراً بعد دو ہفتوں تک دن میں دو بار استعمال کریں

۔آپ اس کی شاخوں کے سبز حصے بشمول کانٹے، پتے، لکڑی، پھول اور پھل کو پانی میں پیس کر ملا کر کھا سکتے ہیں۔ کھانے کے بعد دن میں دو بار ایک کپ یا آدھا نیم فلٹر شدہ جوس پینا کافی ہے۔

آپ اس کی سبز شاخوں یا پتوں کو بھی پیس کر گاڑھا پیسٹ بنا سکتے ہیں، پھر انہیں چنے کے سائز کی گولیوں کی شکل دے سکتے ہیں۔ دو گولیاں ناشتہ یا رات کے کھانے کے ساتھ کھائیں۔اگر سبز شکل میں دستیاب نہیں ہے تو، آپ اسے بازار کی دکان سے خرید سکتے ہیں۔ ان سب کو ایک ساتھ پیس لیں اور پاؤڈر سے پورے سائز کے کیپسول بھر لیں۔ کھانے کے فوراً بعد دن میں دو بار 1-2 کیپسول لیں۔

صرف دو ہفتوں تک جوس کے طور پر استعمال ہونے پر اس نے علاج کے بہترین نتائج دکھائے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *