Kiwi Fruit Benefits in Urdu

Kiwi fruit in urdu

کیوی، (Actinidia deliciosa)، جسے کیوی فروٹ یا چینی گوزبیری بھی کہا جاتا ہے، ایک لکڑی کی بیل اور Actinidiaceae خاندان کا ایک خوردنی پھل ہے۔  یہ پلانٹ مین لینڈ چین اور تائیوان کا ہے اور اسے نیوزی لینڈ اور کیلیفورنیا میں بھی تجارتی طور پر اگایا جاتا ہے۔  پھل کا ذائقہ قدرے تیزابی ہوتا ہے اور اسے کچا یا پکا کر کھایا جا سکتا ہے۔  جوس کبھی کبھی گوشت کے ٹینڈرائزر کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔  کچے کیوی میں وٹامن سی اور کے زیادہ ہوتا ہے۔

 کیوی کی بیلیں متضاد ہیں، یعنی نر اور مادہ پھول الگ الگ افراد پر پیدا ہوتے ہیں۔  عام طور پر، ایک نر پودا تین سے آٹھ مادہ پودوں کے پولینیشن کو آسان بنا سکتا ہے۔  لمبا کیوی پھل ایک حقیقی بیری ہے اور اس کی جلد بالوں والی بھوری سبز ہوتی ہے۔  مضبوط پارباسی سبز گوشت میں سفید مرکز کے ارد گرد متعدد خوردنی جامنی رنگ کے سیاہ بیج ہوتے ہیں۔  پرنپاتی پتے باری باری لمبے پتوں (پتے کے تنوں) پر پیدا ہوتے ہیں اور نئے پتے سرخی مائل بالوں سے ڈھکے ہوتے ہیں۔

Kiwi Fruit Benefits in Urdu

کیوی اور دیگر پھل ان میں موجود غذائی اجزاء کی وجہ سے مختلف قسم کے صحت کے فوائد فراہم کرتے ہیں۔ کیوی وٹامن سی، اینٹی آکسیڈنٹس اور فائبر کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔

اینٹی آکسیڈنٹس – بشمول وٹامن سی، کولین، لیوٹین اور زیکسینتھین – جسم سے آزاد ریڈیکلز کو دور کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ آزاد ریڈیکلز غیر مستحکم مالیکیول ہیں جو جسم میٹابولزم اور دیگر عمل کے دوران پیدا کرتا ہے۔

اگر بہت زیادہ آزاد ریڈیکلز بن جاتے ہیں، تو وہ آکسیڈیٹیو تناؤ کا سبب بن سکتے ہیں، جس کے نتیجے میں سیل کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔ یہ نقصان دل کی بیماری یا کینسر جیسے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ اینٹی آکسیڈینٹ آزاد ریڈیکلز کو ہٹا کر جسم کی حفاظت میں مدد کرسکتے ہیں۔

کیوی میں موجود غذائی اجزاء درج ذیل طریقوں سے انسان کو فائدہ پہنچا سکتے ہیں۔

Kiwi fruit benefits for heart in Urdu

کیوی میں فائبر، پوٹاشیم اور اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، یہ سب دل کی صحت کے لیے مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

امریکن ہارٹ ایسوسی ایشن (اے ایچ اے) لوگوں کی حوصلہ افزائی کرتی ہے کہ وہ پوٹاشیم کی مقدار میں اضافہ کریں جبکہ اضافی نمک یا سوڈیم کا استعمال کم کریں۔

پوٹاشیم خون کی نالیوں کو آرام دیتا ہے، جو بلڈ پریشر کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے، اور کم بلڈ پریشر والے لوگوں کو دل کی بیماری ہونے کا امکان کم ہوتا ہے۔

ایک کیوی میں تقریباً 215 ملی گرام پوٹاشیم ہوتا ہے، یا ایک بالغ کی روزانہ کی ضرورت کا تقریباً 5 فیصد۔

نیند کو بہتر کرتے ہے

2011 کے ایک مطالعے میں نیند کے مسائل والے بالغوں میں نیند کے معیار پر کیوی فروٹ کے اثرات کو دیکھا گیا۔ محققین نے پایا کہ کیوی کھانے سے نیند میں بہتری آتی ہے، خود رپورٹ شدہ اقدامات کے مطابق۔

سائنسدانوں نے تجویز کیا کہ یہ فائدہ کیوی میں موجود اینٹی آکسیڈنٹ اور سیروٹونن کے مواد سے ہو سکتا ہے۔

Kiwi fruit benefits for skin in urdu

وٹامن سی کولیجن کی پیداوار میں حصہ ڈالتا ہے، جو کہ جلد سمیت پورے جسم میں خلیات اور اعضاء کا ایک

اہم جزو ہے۔ یہ وٹامن جسم کے زخموں کو بھرنے کی صلاحیت کو بھی بڑھاتا ہے۔

مطالعات کے 2019 کے جائزے سے پتا چلا ہے کہ زبانی کولیجن سپلیمنٹ لینے سے جلد کی لچک اور ہائیڈریشن کو فروغ دینے اور جھریوں کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔  سپلیمنٹ لینا کیوی میں وٹامن سی حاصل کرنے جیسا نہیں ہے، لیکن پھل کھانے سے جلد کو صحت مند رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ایک کیوی جس کا وزن 69 گرام (g) ہے وہ 64 ملی گرام (mg) وٹامن سی فراہم کرتا ہے۔ یہ ایک بالغ کی روزانہ وٹامن سی کی ضرورت کا 71–85٪ ہے۔

کیوی فروٹ وٹامن ای یا ٹوکوفیرولز بھی فراہم کرتا ہے۔ وٹامن ای کی اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات اور جلد کو سورج کے نقصان سے بچانے میں مدد کرنے کی صلاحیت جلد کی خرابیوں کو روکنے میں مدد کر سکتی ہے۔

گردے کی پتھری سے بچاؤ

غذائی سپلیمنٹس کے دفتر کے مطابق، پوٹاشیم کی زیادہ مقدار گردے کی پتھری کو روکنے میں مدد کر سکتی ہے۔

کینسر سے بچاؤ

نیشنل کینسر انسٹی ٹیوٹ نے نوٹ کیا کہ جسم میں فری ریڈیکلز کی زیادہ مقدار ڈی این اے کو نقصان پہنچا سکتی ہے جس کے نتیجے میں مختلف قسم کے کینسر ہوتے ہیں۔

کیوی مختلف قسم کے اینٹی آکسیڈنٹ فراہم کرتے ہیں جو جسم سے آزاد ریڈیکلز کو دور کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ ایک طریقہ ہے جس سے پھل کینسر کو روکنے میں مدد کر سکتا ہے۔

اس کے علاوہ، تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ جو لوگ بہت زیادہ فائبر کھاتے ہیں – خاص طور پر پھلوں اور اناج سے ملنے والے ریشے – ان لوگوں کے مقابلے میں کولوریکٹل کینسر ہونے کا امکان کم ہوتا ہے جو کم فائبر کھاتے ہیں۔

قبض سے بچاؤ

2019 کے ایک مطالعے سے یہ نتیجہ اخذ کیا گیا ہے کہ جب صحت مند لوگ کیوی کھاتے ہیں تو ان کی چھوٹی آنتیں پانی کو برقرار رکھنے کے قابل ہوتی ہیں، جس کی وجہ سے پاخانے کی تعدد زیادہ ہوتی ہے اور پاخانے کی مستقل مزاجی ہوتی ہے۔

مطالعہ کے مصنفین نے مشورہ دیا کہ کیوی فروٹ ہلکے قبض کے شکار لوگوں کے لیے طبی جلاب کا قدرتی متبادل ہو سکتا ہے۔

Kiwi fruit benefits during pregnancy in urdu

کیوی میں فولیٹ ہوتا ہے جو سیل کی تقسیم کے لیے ضروری ہے۔ حمل کے دوران، ڈاکٹر خواتین کو اضافی فولیٹ لینے کا مشورہ دیتے ہیں، کیونکہ یہ جنین کو نشوونما کے مسائل، جیسے کہ نیورل ٹیوب کی خرابی سے بچا سکتا ہے۔

ایک کیوی تقریباً 17.2 مائیکرو گرام (mcg) فولیٹ فراہم کرتا ہے، یا ایک بالغ کی روزانہ کی ضرورت کا صرف 4% سے زیادہ۔

سوزش کی اثرات

کیوی فروٹ میں کیولین اور کسپر پروٹین ہوتے ہیں جن میں سوزش کی خصوصیات ہوسکتی ہیں۔

لیبارٹری کے نتائج نے اشارہ کیا ہے کہ کسپر انسانی آنتوں میں سوزش کو منظم کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔

ہڈیوں کے صحت

کیوی میں وٹامن K اور کیلشیم اور فاسفورس کے آثار پائے جاتے ہیں، یہ سب ہڈیوں کی صحت میں معاون ہیں۔ وٹامن K کا مناسب استعمال آسٹیوپوروسس کو روکنے میں مدد کر سکتا ہے۔

Read also Intig D tablets benefits in urdu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *